زامبی==خیال یا واقعیت؟!؟
عجیبا و غریبا

خونه ی شیطون!

خب اول یه توضیح کوتاه که زامبی چیست؟؟؟

واژه ای ژاپنی به معنای مرده ی متحرک که توسط قدرتی غیر از قدرت خودش کنترل میشود.این نیرو میتواند عوامل دارویی یا میکروبی و گاهآ ویروسی باشد . در ژاپن زامبی ها
موجودات مقدسی هستند چرا که با هیچ نیرویی قابل مهار شدن نیستند.ممکن است بگویید که با اسلحه یا آتش یا ... میتوان با آنها مقابله کرد اما مگر شما چقدر آتش یا مهمات دارید که با سیل عظیم آنها مقابله کنید ؟!دلیل مقدس بودن آنها هم همین است.این موجودات نابینا هستند و فقط از روی صدا یا بو قادر به شناسایی موجودات زنده هستند.تنها
غذای آنها گوشت تازه انسان است که با تشخیص بوی گوشت انسان به طرز شگفت آوری در گروههای بسیار پر تعداد به طرف شکار بدشانس خود حمله ور میشوند.زامبی بیشتر یک موجود افسانه ای تلقی میشود اما از نگاه علم

حالا اینو بخونین


به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، اخیراً 2 اسکلت مربوط به قرون وسطی در ایرلند یافت شده که سنگ*هایی بر دهانشان گذاشته شده است. باستان شناسان می*گویند دلیل گذاشتن سنگ بر دهان اسکلت*ها، ترس ناشی از زامبی*ها (مرده متحرک) و حرکت مرده*ها و بازگشت آن*ها از قبر بوده است.

بر اساس گزارش دیسکاوری، این اسکلت*ها در جریان حفر مناطقی در ایرلند بین سال*های 2005 و 2009 کشف شد. در این پروژه 137 اسکلت یافت شده است. محققان عقیده دارند هنوز حدود 3 هزار اسکلت در این ناحیه وجود دارد که کشف نشده*اند.

این 2 اسکلت در زمان*های مختلف کنار یکدیگر دفن شده*اند. یکی از آن*ها بین 40 تا 60 سال داشته و دیگری جوانی 20 تا 30 ساله است. هر 2 سنگی در دهان داشتند.

با توجه به عقیده مردم آن زمان در مورد بازگشت ارواح و مردگان، سرپرست محققان می*گوید این سنگ*ها به عنوان موانعی برای بازگشت ارواح از درون قبرها بر دهان مردگان گذاشته شده است.

به گزارش برنا، در زمان قدیم خرافه پرستان آن زمان اعتقاد داشتند که موجوداتی در کره زمین زندگی می*کنند که پس از مرگ بیدار شده و جان انسان*ها را می‎گیرند چیزی شبیه به دراکولا که به این موجودات زامبی می‎گفتند.

اینم اخریش از این اقاهه..البته من یه ماجرا دیگه هم شنیده بودم که چون درست نمیدونستم ننوشتم==اینا هم از جاهای دیگه جمع اوری کردم

چند سالی است که سینمای غرب محلی برای خودنمای زامبی ها شده است و به نوعی این مرده های زنده نما معروفیت بسیاری پیدا کرده اند. در حالی که این داستان ها همه تخیلی هستند ولی در واقعیت همچین بیماری خاصی وجود دارد.

“گراهام هریسون” مرد ۵۷ ساله است که دچار بیماری خاصی به نام سندروم زامبی شده است. این بیماری باعث می شود تا فرد بیمار فکر کند یک مرده زنده و یا یک زامبی است. این افراد معمولا دجار نشانه های خشونت هستند و دست به کارهای خطرناکی می زنند.

این مرد انگلیسی نزدیک به ۹ سال فکر می کرد یک مرده است که می تواند راه برود. او میگوید در این مدت همیشه فکر می کردم که مغزی در سر ندارم و بخشی از آن به گونه ای از بین رفته است که دیگر قادر به زندگی نخواهد بود.

او در این مدت تمام روز را در خانه می مانده و چندین بار نیز اقدام به خودکشی کرده است. گراهام میگوید من در این مدت حتی قبر و تابوت خود را هم تهیه کرده بودم و قصد داشتم خود را به خاک بسپارم که خانواده از این موضوع جلوگیری کردند.

پزشکان گراهام را تحت اسکن های مختلف قرار دادند و. متوجه شدند واقعا بخشی از مغز او از کار افتاده است. پزشکان توانستند با یک سال درمان او بار دیگر بخش بیکار مغزش را فعال کنند. او این روزها به کارش برگشته است و می داند ۹ سال زندگی اش تباه شده است.

 

ی


عجیبا و غریبا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,ساعت 16:0 توسط sepehr|



مطالب پيشين
» <-PostTitle->

Design By : Pars Skin